Meer dan een meer... - Reisverslag uit Cavaion Veronese, Italië van Danny Stevens - WaarBenJij.nu Meer dan een meer... - Reisverslag uit Cavaion Veronese, Italië van Danny Stevens - WaarBenJij.nu

Meer dan een meer...

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

02 Augustus 2009 | Italië, Cavaion Veronese

De BMW GS 1200 mag dan wel de meest verkochte motorfiets in Europa zijn, in Italië zijn ze daar alvast niet van onder de indruk...

Niet minder dan 5 dealers hebben we gebeld om een schokdemper van dit felbegeerde type op de kop te tikken..

"Aai éééma vewwy sowwy but wie haffe toe owder the piss... Ita willa teeka 3 tot 5 dees..."

Klonk het steevast.. Dan maar the piss besteld in Verona en samen met de achtersloef vervangen in minder dan een uur tijd voor nét minder dan 1000 euro..

Maar wel zeer gedienstig..

Klaar voor het teisteren van de talloze bochten in de streek van het Gardameer..
met als uitvalsbasis Cavaion Veronese, waar we een bezoekje brengen aan Kristin's broer Jo die samen met Catherine, Julie en Camille een jaar geleden vanuit het mondaine Diest zijn verhuisd naar de duurste provincie van Europa: Verona.

Een huis met zicht op het Gardameer kost hier zoveel als een ganse villawijk in Diest.. en voor de transfert service van de kids naar de Europese school betaal je net zoveel als de huur van een Maybach met privéchauffeur in België..

Maar God wat een prachtig zicht over het Gardameer en een ongelooflijk mooie streek..

Nog even de 80.000 nederlanders weg photoshoppen uit de skyline en het is helemaal perfect..

Dat zou een standaard functie moeten zijn in elk foto-bewerkings programma..
"Delete all Dutch" .. als ze dan ooit vragen of ik iets heb tegen Nederlanders kan ik gewoon antwoorden.. "ja, een knop in Photoshop"

Veel hebben we hier nog niet uitgestoken.. Een boekje gelezen (neen, daar zijn geen beelden van) in het bubbelbad genoten van het prachtige uitzicht, en de hond belaagd met de tuinslang..

Het woord vakantie krijgt hier een nieuwe dimensie of is het dementie.. want je vergeet hier alles...

Gezellige sfeer, lekker eten, warm onthaal.. wat heeft een mens nog meer nodig..

Fotojes op de bekende plaats: http://www.facebook.com/album.php?aid=93978&id=658783612&l=5af63fa9dd
Ik zou bijna wensen dat jullie allemaal hier waren ;-)

Groetjes en tot binnenkort..

Danny en Kristin

• 03 Augustus 2009 - 20:56

Marianne:

De rust druipt eraf *behalve dan op jullie profiel fotoke*En wat zijn de verdere reisplannen