GrandShit Auto Zanzibar V - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Danny Stevens - WaarBenJij.nu GrandShit Auto Zanzibar V - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Danny Stevens - WaarBenJij.nu

GrandShit Auto Zanzibar V

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

19 Augustus 2009 | Tanzania, Dodoma

Sorry mamma... k'zal u nooit meer zo doen verschieten ;-)

Het spel gaat voort naar Level 4..

Ik lees het document en zet er mijn krabbel onder..

Geef het terug aan 78.983... en zeg hem.. OK, get in the car we are now going to the court...

Hij twijfelt even.. en probeert nogmaals.. We can solve this without court.. maar hij is duidelijk niet geprogrammeerd om met nog meer argumenten te komen, en roept de hulp in van ....
78.831.. en zoals het nummer al doet vermoeden, een "senior polisi", met veel meer ervaring..

Deze gaat nog een stuk verder: You give 500.000 TZ to my colleague, and he will bring it to the court in Mahonda, then you can continue to Stonetown..

ik maak hem duidelijk dat we geen geld hebben , en laat hem mijn lege portefeuille zien... (bij de wissel van de twee agenten had ik netjes al het geld weggemoffeld..)

I have been trained to solve all problems.. and I am much senior than my colleague.. You give me the money, and I wil solve your problem..

Ik maak hem nogmaals duidelijk dat we geen geld hebben, en dat hij nu mag instappen en meerijden naar de rechtbank in Mahonda..

Het hele spelletjes gaat nog een 10 minuten door... en de copiloot speelt het spelletje mee...

Nummer 78.983 schudt zijn hoofd, en loopt weg om zijn belangrijke taak verder te zetten..

In de spiegel zie ik hem het document in stukken scheuren en in zijn broekzak wegmoffelen... (wrong move baby !!)

Ik weet nu zeker dat ze blufpoker aan het spelen zijn, en probeer de volgende zet... :

ALL INN...

OK, we can not solve this here, so get in the car, and we will drive to Mahonda, or give me back my Belgian Driving license and we continue to StoneTown..

Ook nummer 78.831, begint in te binden.. en zegt.. Give us 20.000 TZS and we will let you go...

WE DON'T HAVE ANY MONEY.. ONLY CREDITCARD...

Het verhaal krijgt nu een hele ander wending..
78.831 antwoordt ... you are my friend.. and I would like to come to Belgium...
but I have no - one friend to travel with..

Hij probeert nu blijkbaar om onze hulp in te roepen, bij het verkrijgen van een visum of verblijfsvergunning voor België... !!!!
Ik kan hem misschien mee binnensmokkelen en en gebruiken in de atelier.... denk ik even.. of beter nog.. verhuren aan een hostessenbureau...

Ik wissel mijn rijbewijs tegen een adreskaartje, en zeg hem dat hij me mag bellen als hij in België komt..
Bij het lezen van de titel GENERAL MANAGER is hij helemaal van de kaart,

en laat ons gaan.. Met de woorden "You go My friend,.. I will call you when I am in Belgium..."

Berichtje voor den bureau... : als er iemand belt met het nummer 78.831... zeg dan dat ik met verlof ben ;-)


We gaan naar Level 5 met 500.000 Tz bonuspunten, en een extra leven...

  • 19 Augustus 2009 - 16:07

    Anntje:

    Ik denk dat ik toch liever mijn eigen sollicitaties blijf doen :)

  • 19 Augustus 2009 - 17:04

    Lut:

    Ik ga eerlijk schrijven wat ik aan het einde van dit hoofdstuk dacht ( terwijl ik ferm in een lach schoot )

    "Onozele kikker" :-D

    ( Nu nog ontdekken wie de kikker was )

  • 20 Augustus 2009 - 06:53

    Eva:

    Doeme, ik heb gisteren gezegd dat jullie maandag terug zijn.. heb een meeting met hem op de agenda gezet om 14u.. mocht dat mss niet ;)

    hahahahahahahahahaha

    Herinner me er aan dat ik nooit een spelletje poker meespeel als Danny meedoet aub? wat een koelbloedigheid.. proficiat !!

    grtjs,
    Eva van den bureau ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dodoma

Danny

Actief sinds 14 Juli 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 97583

Voorgaande reizen:

24 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Ja maar... Myanmar ?

20 December 2011 - 02 Januari 2012

Costa Rica

12 Juli 2010 - 23 Juli 2010

No Rules, Great Scotch !

12 Oktober 2009 - 31 Oktober 2009

Down Under on our GS Adventure

07 Augustus 2009 - 22 Augustus 2009

Tanzanian Honeymoon

15 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Italy by motorhome 2009

15 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Thailand 2008

12 December 2001 - 31 December 2001

African Jetraid

Landen bezocht: