Nog 1 week te gaan... - Reisverslag uit Willebroek, België van Danny Stevens - WaarBenJij.nu Nog 1 week te gaan... - Reisverslag uit Willebroek, België van Danny Stevens - WaarBenJij.nu

Nog 1 week te gaan...

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

04 Oktober 2009 | België, Willebroek

Het dringt nog niet helemaal door.. en het is nog een beetje hectisch om alle zaken gedaan te krijgen vooraleer we op het vliegtuig stappen in Charles De Gaulle volgende maandag.. onze trouwe BMW 1200 GS adventure achterna, die al een paar weken eenzaam in een container richting Brisbane vertoeft..

Nu zo eenzaam is hij nu ook weer niet..
want in totaal zijn zo'n 35 GS'ssen samen de trip aan het trotseren.

Ollie (Obelix voor de Franse vrienden) is vorige week al afgereisd om de voorbereidingen te treffen voor da aankomst van de eerste groep van de tocht door Australie. 15 motorrijders op de eerste etappe van Brisbane naar Darwin waarbij opnieuw heelwat onverharde weg onder de noppenbanden zal worden geschoven.

Het geheel maakt deel uit van 3 etappes die Australie doorkruisen, met een totaal van 18.000 km.

die op zich weer deel uitmaakt van een Trilogie van 3 werelddelen, www.t3.fr, ontsproten uit het even geschifte brein als het mijne (en dat wil veel zeggen ;-)) .. dat van Erik de Massiet du Biest een Frans Avonturier met een palmares om Vasco da Gamma en Marco Polo te herleiden tot frigoboxtoeristen.

We zijn dan ook blij dat we een stukje van het avontuur kunnen meepikken, en jullie mogen meenemen voor een trip down-under..

De enige "wij" met een Belgisch paspoort zijn Ollie en Grete; André Duval en Nadine, en Danny DaKani en Kristin.. al de rest hebben FRANCE op de cover staan.

Het is een uitzonderlijk jaar 2009.. een Grand Cru Aventure.. maar geef toe, je gaat ook niet elk jaar op huwelijksreis.. dus die vorige valt even buiten categorie ;-)

Abonneer je alvast op deze site, dan ontvang je de leuke verhalen weer in je mailbox.

en hou ook www.dakani.eu in de gaten, want daar staan in de komend weken ongetwijfeld weer heelwat mooie nieuwe beelden bij..

Groetjes,

voorlopig nog van uit Blowfield City..

• 05 Oktober 2009 - 02:44

Videomaster:

Doen jullie nog iets anders dan rondreizen?... Alvast véél plezier gewenst, we volgen de verhalen van "Mister Bean" op de voeten.

Greets from Videomaster en C° uit Thailand.

• 05 Oktober 2009 - 08:53

Olly:

Ik kan niet wachten, kom maar snel af, we zijn alles aan het klaarmaken, may the adventure start!

• 13 Oktober 2009 - 20:26

Dirk En Myriam:

danny, doe de groeten aan olly, grete en christine!
    en de rest

down under, but don't go under! from a daddy not on tour