Miljoenen Bats - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Danny Stevens - WaarBenJij.nu Miljoenen Bats - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Danny Stevens - WaarBenJij.nu

Miljoenen Bats

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

24 Juli 2008 | Thailand, Khon Kaen

Een dagje op stap met een “lokale” gids is natuurlijk een stuk makkelijker...
Vanuit Khon Kaen rijden we naar Dirk’s nieuwe stekje in Chum Phae, een 90 tal kilometer in noordelijke richting. Na een stevig ontbijt met garnalen en groentensoep rijden we over een reeks onverharde veldwegen tot aan de rand van een domein. Hier zijn de bouwwerken voor een omheining al gestart, temidden van de rijstvelden.. Bouwvergunningen kennen ze hier niet, dus gewoon een stukje grond kopen en neerplanten waar je zin in hebt.. In dit geval zal het een villaatje worden in Spaanse stijl, met zicht op vijver, rijstvelden en bergen..
De schoonvader werd gepromoveerd tot opzichter en uitvoerder van de bouwwerken, en logeert in een karig hutje aan de rand van het domein.

----- Gisteren was het vrij laat, en vanochtend (nu dus) vertrekken we voor een nieuwe dagtrip.. De rest van het verhaal krijg je vanavond.. De foto’s staan alvast online.. schrijf alvast je eigen versie.. de echte krijg je staks ;-) De fotoruimte op deze site is beperkt, dus de fot's moet je gaan zoeken op onze fotki site : http://eventmasters.fotki.com/06---adventures/1/khon-kaen/
Vanaf morgen hier geen nieuwe beelden meer, tenzij we een sponsor hebben voor fotoruimte natuurlijk ;-) ---